Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?

25/05/2021
Udostępnij:

Wszystko zależy od tego, z czego wynikała odmowna decyzja. Jeżeli powodem była zbyt niska liczba transakcji w ostatnich 90 dniach – możesz wnioskować ponownie, jeśli poprawisz ten wynik. Jeżeli zbyt krótko prowadziłeś sklep lub współpracowałeś z Blue Media krócej niż 6 miesięcy – poczekaj wymaganą liczbę miesięcy i ponownie złóż wniosek.

Jeżeli natomiast odmowa wynikała z tego, że prowadzisz sprzedaż produktów z branży nieobjętej usługą, wówczas każdy ponowny wniosek również skończy się odmową.

Zobacz także

Czy mogę włączyć Pay Smartney na próbę?

Testowy - Jak uruchomić usługę Pay Smartney?

Czy Pay Smartney to bezpieczna metoda?

Zobacz więcej