Co zrobić, żeby otrzymać fakturę?

15/07/2021
Udostępnij:

Jeśli korzystasz z wtyczki, faktury są wysyłane na przeznaczony do tego adres e-mail. Możesz je również sprawdzić i pobrać po zalogowaniu się do serwisu PayBM (znajdziesz je w zakładce 'Księgowość'). Jeżeli w danym miesiącu w Twoim sklepie nie zanotowano żadnych transakcji, wówczas nie otrzymasz od nas faktury, a raport miesięczny będzie 'zerowy'.

Jeżeli korzystasz z usług integratora – na koniec miesiąca otrzymasz zbiorczą fakturę uwzględniającą kwoty prowizji z całego miesiąca na adres e-mail przypisany do konta (razem z miesięcznym raportem transakcyjnym). Jeżeli nie otrzymasz dokumentów – zaloguj się do panelu administracyjnego integratora i sprawdź poprawność adresu e-mail.

Jeżeli w danym miesiącu w Twoim sklepie nie zanotowano żadnych transakcji, wówczas nie otrzymasz od nas faktury, a raport miesięczny będzie 'zerowy'.

Aby uzyskać dostęp do panelu PayBM, żeby tam m.in. sprawdzać faktury – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.