Co zrobić, żeby ponownie otrzymać fakturę, bo nie mogę jej znaleźć?

15/07/2021
Udostępnij:

Jeżeli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) – wszystkie faktury znajdziesz w zakładce 'Księgowość' po zalogowaniu się do panelu administracyjnego serwisu PayBM. Dodatkowo faktura zbiorcza jest przez nas wysyłana na Twoją skrzynkę mailową razem z miesięcznym raportem transakcyjnym.

Jeżeli natomiast korzystasz z usług integratora (np. Shoplo, Shoper) – na koniec miesiąca otrzymujesz zbiorczą fakturę uwzględniającą kwoty prowizji z całego miesiąca na adres e-mail przypisany do konta. Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów – zaloguj się do panelu administracyjnego integratora i sprawdź poprawność adresu e-mail, który jest przypisany do korespondencji związanej z fakturami, a jeśli adres się zgadza – sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej.

Jeżeli w danym miesiącu w Twoim sklepie nie zanotowano żadnych transakcji, wówczas nie otrzymasz od nas faktury, a raport miesięczny będzie 'zerowy'.

Jeśli nie znajdziesz faktury zbiorczej lub zechcesz uzyskać dostęp do panely PayBM – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.