Co zrobić po wykonaniu przelewu weryfikacyjnego?

15/07/2021
Udostępnij:

Oto kilka rzeczy, o których musisz pamiętać zanim zlecisz przelew weryfikacyjny.

  • strona sklepu musi być dostępna dla zespołu Blue Media (jeżeli zabezpieczysz go hasłem – poprosimy Cię o nie w jednej z wiadomości e-mail, które od nas otrzymasz;
  • w sklepie powinno być dodanych minimum pięć przykładowych towarów lub usług wraz z opisami, zdjęciami i cenami;
  • w serwisie powinien być również podpięty regulamin zawierający prawdziwe dane firmy, w tym nazwę, adres i NIP.

Proces weryfikacji zajmuje zazwyczaj do 24 h. Jeżeli po tym czasie nie otrzymasz od nas wiadomości e-mail informującej o statusie weryfikacji – sprawdź SPAM oraz pozostałe foldery.

Jeżeli tam również nie znajdziesz wiadomości od Blue Media – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza a sprawdzimy w czym może tkwić problem.

Ważne: jeśli korzystasz z platformy Shoper – informacje o wyniku weryfikacji otrzymasz nie od Blue Media, ale właśnie od Shopera.