Skąd wziąć link do przelewu weryfikacyjnego?

15/07/2021
Udostępnij:

Jeżeli chcesz dokonać aktywacji z poziomu panelu integratora (np. Shoper, Shoplo) – dokonaj dowolnej zmiany danych w panelu (wystarczy dodanie spacji np. w nazwie firmy), a system odczyta to jako zmianę ważnych danych i wymusi zapisanie zmian poprzez wykonanie nowego przelewu. Zobaczysz specjalny komunikat o pojawieniu się nowego linku do przelewu – kliknij w niego, a system przekieruje Cię na ekran, gdzie będziesz mógł go zrealizować.

Jeżeli korzystasz z wtyczki i pierwszy przelew zakończy się niepowodzeniem – otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że odnotowaliśmy rozbieżności w rachunkach oraz danymi potrzebnymi do zlecenia przelewu kontrolnego o wartości 1 grosz (przelew jest zwrotny). Poprosimy Cię również o przesłanie do nas oświadczenia, że wyrażasz zgodę na to, żeby środki z rozliczeń były kierowane na wskazany rachunek bankowy.

Jeżeli chcesz dokonać aktywacji z poziomu serwisu PayBM i nie widzisz takiego zielonego przycisku (↓) po zalogowaniu do oplacasie.bm.pl (przycisk będzie widoczny tylko wtedy, jeżeli do tej pory jeszcze w niego nie klikano) – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza i sprawdź maile dotyczące przelewu weryfikacyjnego, które od nas otrzymasz.