Co jeśli zleciłem przelew weryfikacyjny z innego rachunku niż ten wskazany w formularzu?

30/11/2022
Udostępnij:

Weryfikacja uzyska status negatywny.

Poniżej znajdziesz instrukcję co należy zrobić, żeby pozytywnie przejść ponowny proces weryfikacyjny.

  • Jeżeli korzystasz z serwisu PayBM (oplacasie.bm.pl) lub z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop, itp.)

Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że odnotowaliśmy rozbieżności w rachunkach oraz danymi potrzebnymi do zlecenia przelewu kontrolnego o wartości 1 grosz (przelew jest zwrotny). Poprosimy Cię również o przesłanie do nas oświadczenia, że wyrażasz zgodę na to, żeby środki z rozliczeń były kierowane na wskazany rachunek bankowy.

Przykładowa treść wiadomości:

Dzień dobry,

dziękuję za uzupełnienie formularza oraz uruchomienie procesu weryfikacyjnego Systemu Płatności Blue Media. W trosce o bezpieczeństwo weryfikujemy zgodność rachunków bankowych.

Rachunek bankowy wskazany w formularzu jako odpowiedni do rozliczeń oraz ten, z którego wykonali Państwo przelew weryfikacyjny jest niezgodny.

W zaistniałej sytuacji proszę o przesłanie oświadczenia potwierdzającego, że wyrażają Państwo zgodę, aby środki z rozliczeń kierowane były na RB: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Oświadczenie powinno zawierać dane podmiotu prowadzącego sklep oraz podpis osoby uprawnionej. Dokument proszę przekazać w formie skanu.

Dodatkowo, celem potwierdzenia rachunku proszę o wykonanie przelewu z rachunku bankowego wskazanego w formularzu oraz w oświadczeniu, na następujące dane odbiorcy środków:

Kwota przelewu: 0.01 PLN
Rachunek, na który należy zrealizować przelew: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tytuł przelewu: Potwierdzenie rachunku bankowego celem rozliczeń BM
Odbiorca środków: Blue Media S.A.


Po wykonaniu przelewu oprócz wspomnianego oświadczenia proszę o przesłanie potwierdzenia wykonanego przelewu w formacie PDF.

Oświadczenie oraz przelew są dwiema formami potwierdzenia rachunku bankowego do rozliczeń.

  • Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, itp.)

Otrzymasz od nas wiadomość, że napotkaliśmy rozbieżności w Twoich danych i poprosimy Cię o dokonanie dowolnej zmiany danych w panelu (wystarczy dodanie spacji np. w nazwie firmy). Wówczas system odczyta to jako zmianę ważnych danych i wymusi zapisanie zmian poprzez wykonanie nowego przelewu. Zobaczysz specjalny komunikat o pojawieniu się nowego linku do przelewu – kliknij w niego, a system przekieruje Cię na ekran, gdzie będziesz mógł go zrealizować.