Co zrobić, gdy rachunek bankowy do rozliczeń został zamknięty?

15/07/2021
Udostępnij:

Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Shoplo) – niezwłocznie zaloguj się panelu administracyjnego i zmień numer rachunku na właściwy, po czym potwierdź zmianę przelewem weryfikacyjnym (system automatycznie wygeneruje link do przelewu w momencie, gdy zapiszesz zmiany). Od momentu akceptacji przelewu środki będą kierowane na nowy rachunek.

Jeżeli zdarzyło się tak, że środki zostały przekazane na już zamknięte konto lub nie trafiły ani na stary, ani na nowy rachunek bankowy – skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy sytuację.

Jeśli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) – również skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a poinformujemy Cię jak należy zaktualizować numer rachunku bankowego zgodnie z obowiązującymi procedurami.