Jak sprawdzić czy zwrot do klienta został wykonany?

15/07/2021
Udostępnij:

To zależy od tego, w jaki sposób zleciłeś zwrot. Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoplo, Shoper) wszystkie informacje nt. statusu zwrotu znajdziesz bezpośrednio w panelu integratora. To jedyne miejsce, gdzie możesz to sprawdzić.

W pozostałych przypadkach – zajrzyj do dziennego raportu podsumowującego wszystkie zrealizowane transakcje (w tym zwroty), który przesyłamy Ci codziennie na skrzynkę mailową.

Jeżeli jednak dochodzi do sytuacji spornej między sprzedawcą a klientem – nasz zespół może sprawdzić, czy zwrot zlecony przez sklep dotarł do kupującego.

Jednocześnie należy pamiętać o tym, że zwroty w przypadku:

  • przelewów – mogą trwać kilka dni (ponieważ są to przelewy międzybankowe),
  • płatności kartą lub BLIK-iem nawet 7 dni.

Warto uprzedzić o tym klienta, żeby później się nie niecierpliwił.