Czy mogę wyłączyć usługę Pay Smartney?

28/06/2021
Udostępnij:

Tak.

Jeżeli zarejestrowałeś się przez formularz platnosci.bm.pl – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, używając tego samego adresu e-mail, który jest przypisany do serwisu transakcyjnego PayBM (oplacasie.bm.pl).

Jeżeli wdrożyłeś usługi płatności online w oparciu o indywidualną umowę z Blue Media – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym.

A jeśli nie masz pewności w jaki sposób wdrażałeś płatności online w swoim serwisie – napisz do nas, a sprawdzimy to i podpowiemy kolejne kroki.

Zobacz także

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?

Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?

Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?

Zobacz więcej