Czy muszę wykonać przelew weryfikacyjny, żeby uruchomić Pay Smartney?

28/09/2021
Udostępnij:

Jeśli korzystasz już z bramki płatności Blue Media i chcesz aktywować nową metodę płatności (w tym wypadku Pay Smartney), to nie musisz zlecać drugiego przelewu weryfikacyjnego.
Jeżeli spełniasz wymienione niżej warunki, po kilku dniach od złożenia wniosku usługa Pay Smartney zostanie aktywowana.

Warunki:

  • prowadzisz sklep internetowy od min. 12 miesięcy,
  • współpracujesz z Blue Media od min. 6 miesięcy,
  • masz minimum 20 zrealizowanych transakcji w ostatnich 90 dniach,
  • prowadzisz sprzedaż produktów objętych usługą (sprawdź listę branż wykluczonych).

Zobacz także

Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?

Czy muszę podpisać umowę ze Smartney?

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?

Zobacz więcej