Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?

28/09/2021
Udostępnij:

Wszystko zależy od tego, z czego wynikała odmowna decyzja. Jeżeli powodem była zbyt niska liczba transakcji w ostatnich 90 dniach – możesz wnioskować ponownie, jeśli poprawisz ten wynik. Jeżeli zbyt krótko prowadziłeś sklep lub współpracowałeś z Blue Media krócej niż 6 miesięcy – poczekaj wymaganą liczbę miesięcy i ponownie złóż wniosek.

Jeżeli natomiast odmowa wynikała z tego, że prowadzisz sprzedaż produktów z branży nieobjętej usługą, wówczas każdy ponowny wniosek również skończy się odmową.

Zobacz także

Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?

Czy muszę podpisać umowę ze Smartney?

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?

Zobacz więcej