Jak uruchomić usługę Pay Smartney?

30/09/2021
Udostępnij:

Żeby móc uruchomić usługę Pay Smartney, należy spełnić trzy warunki:

  • prowadzić sklep internetowy od min. 12 miesięcy,
  • współpracować z Blue Media od min. 6 miesięcy,
  • mieć minimum 20 zrealizowanych transakcji w ostatnich 90 dniach.

Dodatkowo należy prowadzić sprzedaż produktów objętych usługą (sprawdź listę branż wykluczonych) oraz zostać pozytywnie zweryfikowanym przez firmę Smartney.

Jak aktywować Pay Smartney? Jeżeli:

  • jesteś klientem Blue Media – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, który przeprowadzi Cię przez proces aktywacji płatności odroczonych;
  • korzystasz z wtyczki (PrestaShop 1.7, Magento 1 i Magento 2 lub WooCommerce) – wystarczy, że zaktualizujesz wtyczkę, a Pay Smartney pojawi się wśród dostępnych form płatności. Uwaga: jeżeli używasz wtyczki PrestaShop 1.6 – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, on przeprowadzi Cię przez proces aktywacji nowej metody płatności;
  • wdrożyliśmy dla Ciebie płatności online w modelu white label – pobierz paywaylistę i dostosuj prezentowanie kanału płatności zgodnie z dobrymi praktykami;
  • korzystasz z paywalla bm – nie musisz nic robić, usługa zostanie włączona automatycznie;
  • korzystasz z usług integratora (AtomStore, Selly, SOTE) – postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Instrukcja aktywacji Pay Smartney w systemie integratora (na przykładzie AtomStore)

  • Złóż wniosek o aktywację metody płatności.
  • Poczekaj na weryfikację wniosku przez Blue Media.
  • Po pozytywnej weryfikacji, przejdź do panelu AtomStore i nową formę płatności (Katalog → Formy płatności → Dodaj formę płatności) odpowiadającą Pay Smartney.
  • Uzupełnij podstawowe informacje, takie jak nazwa formy płatności i wartość koszyka (od 100 do 2500 zł). Możesz też dodać dodatkową informację, która wyświetli się w dymku przy tej formie płatności w koszyku.
  • Przejdź do modułu Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Płatności online → Blue Media → Powiązane formy płatności i aktywuj nowy kanał płatności.
  • To wszystko! Twoi klienci mogą już korzystać z płatności odroczonych PaySmartney – nie zapomnij ich o tym poinformować. Możesz w tym celu wykorzystać specjalne materiały graficzne, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Zobacz także

Czy muszę podpisać umowę ze Smartney?

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?

Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?

Zobacz więcej