Jak uruchomić usługę Pay Smartney?

29/06/2021
Udostępnij:

Żeby móc uruchomić usługę Pay Smartney, należy spełnić trzy warunki:

  • prowadzić sklep internetowy od min. 12 miesięcy,
  • współpracować z Blue Media od min. 6 miesięcy,
  • mieć minimum 20 zrealizowanych transakcji w ostatnich 90 dniach.

Dodatkowo należy prowadzić sprzedaż produktów objętych usługą (sprawdź listę branż wykluczonych) oraz zostać pozytywnie zweryfikowanym przez firmę Smartney.

Jak aktywować Pay Smartney? Jeżeli:

  • jesteś klientem Blue Media – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, który przeprowadzi Cię przez proces aktywacji płatności odroczonych;
  • korzystasz z wtyczki (PrestaShop 1.7, Magento 1 i Magento 2 lub WooCommerce) – wystarczy, że zaktualizujesz wtyczkę, a Pay Smartney pojawi się wśród dostępnych form płatności. Uwaga: jeżeli używasz wtyczki PrestaShop 1.6 – skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym, on przeprowadzi Cię przez proces aktywacji nowej metody płatności;
  • wdrożyliśmy dla Ciebie płatności online w modelu white label – pobierz paywaylistę i dostosuj prezentowanie kanału płatności zgodnie z dobrymi praktykami;
  • korzystasz z paywalla bm – nie musisz nic robić, usługa zostanie włączona automatycznie;
  • korzystasz z usług integratora (AtomStore, Selly, SOTE) – postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Instrukcja aktywacji Pay Smartney w systemie integratora (na przykładzie AtomStore)

  • Złóż wniosek o aktywację metody płatności.
  • Poczekaj na weryfikację wniosku przez Blue Media.
  • Po pozytywnej weryfikacji, przejdź do panelu AtomStore i nową formę płatności (Katalog → Formy płatności → Dodaj formę płatności) odpowiadającą Pay Smartney.
  • Uzupełnij podstawowe informacje, takie jak nazwa formy płatności i wartość koszyka (od 100 do 2500 zł). Możesz też dodać dodatkową informację, która wyświetli się w dymku przy tej formie płatności w koszyku.
  • Przejdź do modułu Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Płatności online → Blue Media → Powiązane formy płatności i aktywuj nowy kanał płatności.
  • To wszystko! Twoi klienci mogą już korzystać z płatności odroczonych PaySmartney – nie zapomnij ich o tym poinformować. Możesz w tym celu wykorzystać specjalne materiały graficzne, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Zobacz także

Kiedy otrzymam pieniądze za zamówienie?

Dostałem odmowę na uruchomienie. Czy będę mógł wnioskować za jakiś czas o tę formę płatności?

Jak dokonać zwrotu, gdy klient odstąpił do zakupu?

Zobacz więcej