Szukam ...
Wybierz ENTER lub kliknij aby przejść do dokładnego wyszukiwania
  • Jak to działa?
  • Czy można pobrać wyłącznie dane osobowe i adresowe użytkownika, bez historii jego konta bankowego?
  • Jak długo trwa wdrożenie usługi weryfikacji?
  • W jaki sposób otrzymam informację o statusie weryfikacji mojego klienta?
  • Czy po podpisaniu umowy mogę zmienić zakres usługi?
  • Kiedy nie można skorzystać z usługi fotoweryfikacji?
  • Jak długo trwa weryfikacja?
  • Czy można jednocześnie korzystać z powiadomień PUSH i PULL?
  • Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?
  • Czy mogę samodzielnie wybrać metodę weryfikacji, z której ma skorzystać klient?
  • Jakie są możliwe statusy weryfikacji?
  • Czy klient może otrzymać dokument potwierdzający przejście weryfikacji?
  • Czy można zmienić sposób działania algorytmu?
  • Jakie dane można weryfikować?
  • W jaki sposób są porównywane dane?
  1. Strona główna
  2. Weryfikacje
  3. Pomoc dla partnerów i developerów
  4. Jak to działa?

Jak w procesie weryfikacji są traktowane polskie znaki?

10/08/2021
Udostępnij:

Wszystko zależy od Twoich oczekiwań wobec procesu weryfikacji – możemy, ale nie musimy ignorować polskich znaków.

Czy ta strona była pomocna?

Dziękujemy!

W trakcie...

KONTAKT

Dla zainteresowanych współpracą

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, żeby otrzymać dopasowaną ofertę.

Zapytaj o ofertę
Dla użytkowników

Skorzystaj z Pomocy, gdzie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta indywidualnego.

Zadaj pytanie
Dla klientów i developerów

Masz pytanie dotyczące wdrożenia bramki płatności Blue Media lub innej naszej usługi? Skorzystaj z naszych materiałów lub

Skontaktuj się

DLA DEVELOPERA

SDK mobile SDK PHP Sandbox Dokumentacja płatności online Dokumentacja weryfikacji (ID HUB)

WTYCZKI

Magento Magento 2 PrestaShop 1.6 PrestaShop 1.7 WooCommerce OpenCart Shopware Sylius CS-Cart

DOKUMENTACJA BRAMKI

Streszczenie dokumentacji API Specyfikacja integracji Specyfikacja integracji - dodatek Dokumentacja Google Pay

JAK URUCHOMIĆ PŁATNOŚCI?

Shoper AtomStore 2ClickShop SellSmart Sky-Shop Comarch cStore Selly SOTE Ebexo Droplabs TrisoSHOP Marketplace

PŁATNOŚCI ONLINE

Wdrożenie krok po kroku Dobre praktyki Regulamin sklepu Dane osobowe Panel użytkownika PayBM Wymogi dla płatności Wymogi do obsługi kart Wykaz produktów i branż zakazanych Najczęściej zadawane pytania Poznaj Swojego Klienta Legal Geek Dla integratorów i platform e−commerce Działalność nierejestrowana Beneficjenci

DO POBRANIA

Dokumenty Bramka płatnicza Wtyczki Kup teraz, zapłać później – materiały promocyjne

PŁATNOŚCI RATALNE I ODROCZONE

Pay Smartney Payka Alior Raty

WERYFIKACJE

Weryfikacja tożsamości Weryfikacja AIS Raporty AIS Przelew weryfikacyjny Fotoweryfikacja Najczęściej zadawane pytania
Polityka prywatności
© Blue Media 1999 -