Wymogi dla płatności

Żeby móc aktywować bramkę płatności Autopay w swoim sklepie internetowym, musisz uprzednio zadbać o jego zawartość.

Oto lista niezbędnych elementów:

  • oryginalna i docelowa treść we wszystkich zakładkach na stronie (żadna zakładka nie może być pusta, nie możesz również umieścić treści skopiowanych z innych serwisów);
  • minium pięć i produktów z oferty, wraz ze zdjęciami i opisami, w których powinny się znaleźć: nazwa produktu, opis głównej cechy użytkowej, nazwa producenta lub importera, cena wraz z walutą oraz informacje o tym czy cena zawiera podatek VAT;
  • regulamin sklepu internetowego, w którym znajduje się pełna i prawidłowa nazwa firmy, NIP, adres, dostępne metody płatności (więcej o tym jak przygotować dobry regulamin znajdziesz tutaj).

Wskazówka!

Jeżeli potrzebujesz regulaminu, który będzie spełniał wszystkie niezbędne warunki, możesz skorzystać ze specjalnie przygotowanej oferty zawierającej 10% rabatu. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Twój sklep nie musi być dostępny dla klientów, ale musi być widoczny dla zespołu Autopay, dlatego pamiętaj żeby przekazać nam w bezpieczny sposób hasło dostępowe (poprosimy Cię o nie w mailu, który wyślemy Ci, gdy wykonasz przelew weryfikacyjny).

Niezbędnym krokiem poprzedzającym aktywację bramki płatności jest przelew weryfikacyjny, który pozwala nam zweryfikować Twoją tożsamość oraz rachunek bankowy przypisany do sklepu internetowego.