Jak skutecznie zlecić zwrot?

12/04/2022
Udostępnij:

Jeżeli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Selly) – zwrot możesz zlecić np. bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego. Jeżeli Twój integrator nie oferuje takiej opcji, skorzystaj w tym celu z panelu transakcyjnego PayBM (jeśli nie masz do niego dostępu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza).

Jeśli używasz wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) i masz dostęp do serwisu PayBM – zaloguj się, wejdź w zakładkę 'Transakcje' i kliknij szczegóły. Zobaczysz wówczas opcję 'zwrot'.

Możliwość zrealizowania zwrotu zależy od tego czy danego dnia do Twojego sklepy wpłynęło wystarczająco dużo wpłat klientów. Zwrot jest realizowany z salda, którego nie można doładować zewnętrznymi środkami.

Jeżeli napotkasz trudności w realizacji zwrotu – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc tak szybko, jak będzie to możliwe.