Co zrobić, żeby ponownie otrzymać raport?

15/07/2021
Udostępnij:

Jeśli korzystasz z wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop), wówczas wszystkie dane nt. transakcji zrealizowanych w Twoim sklepie znajdziesz po zalogowaniu się do panelu administracyjnego PayBM – w zakładce 'Księgowość'. W tym miejscu oprócz raportów znajdziesz również faktury.

Jeżeli natomiast korzystasz z usług integratora (np. Shoplo, Shoper) – na koniec każdego dnia oraz na koniec miesiąca otrzymasz od nas wiadomość e-mail z raportem (odpowiednio dziennym lub miesięcznym). Jeżeli nie otrzymałeś dokumentów – zaloguj się do panelu administracyjnego integratora i sprawdź poprawność adresu e-mail, który jest przypisany do korespondencji związanej z raportami, a jeśli adres się zgadza – sprawdź wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej. Dodatkowo możesz uzyskać również dostęp do panelu PayBM i stamtąd pobierać raporty oraz faktury. Jeśli chcesz utworzyć konto w naszym serwisie transakcyjnym – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.