Jak powiązać przelewy otrzymane od Blue Media z wpłatami klientów?

12/04/2022
Udostępnij:

Jeśli korzystasz z usług integratora (np. Shoper, Selly) lub wtyczki (np. WooCommerce, PrestaShop) – wszystkie informacje o płatnościach znajdziesz w tamtejszym panelu administratora. Statusy płatności powinny aktywować się w systemach powiązanych z zamówieniami.

Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z płatnościami – zajrzyj do raportów transakcyjnych, które otrzymujesz od nas jednorazowo każdego dnia. Raport zawiera:

  • informacje o każdej opłaconej transakcji,
  • numer przelewu rozliczeniowego ("SETT_numeracja),
  • wysokość prowizji,
  • numer zamówienia,
  • wartość zamówienia.

Opisane wyżej raporty są przez nas wysyłane na adres mailowy podany przez Ciebie podczas rejestracji w systemie płatności online Blue Media. Możesz je również pobrać w dowolnej chwili bezpośrednio z panelu transakcyjnego PayBM – znajdziesz je w zakładce 'Księgowość'.