Prywatne czy firmowe – z jakiego konta mogę zlecić przelew weryfikacyjny?

13/07/2021
Udostępnij:

Możesz zlecić przelew zarówno z konta prywatnego, jak i firmowego. Ważne, żeby był to rachunek podany przez Ciebie podczas rejestracji.

Jeżeli po wybraniu banku system przekieruje Cię do niewłaściwego formularza logowania (np. dla klientów indywidualnych zamiast biznesowych) – wybierz opcję 'Mam konto w innym banku'. Wówczas system automatycznie wygeneruje dane potrzebne do przelewu i prześle je na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

Dane do przelewu pojawią się również od razu w oknie przeglądarki, skąd można je od razu skopiować do banku (↓).

Pamiętaj, żeby:

  • nie zmieniać żadnych danych, ponieważ to uniemożliwi poprawną realizację przelewu;
  • zlecić przelew z rachunku bankowego, który podałeś podczas rejestracji (przechodzenia z trybu testowego na produkcyjny);
  • wykonać przelew możliwie jak najszybciej po wygenerowaniu danych, ponieważ każda zainicjowana transakcja ma określony czas ważności (jeżeli środki trafią do nas za późno – nie będziemy w stanie przeprowadzić weryfikacji).